آزمون

ساخت وبلاگ

فروشگاه پروژه - طرح گرافیکی 18

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

طرح گرافيکي 18

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : طرح,گرافیکی,18, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 283 تاريخ : پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:44

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm  به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال موچين

سريال موچين به کارگرداني حسن تبريزي و تهيه کنندگي ميثم آهنگري در ژانري کمدي در سايت کافه فيلم هم اکنون قابل دانلود مي باشد. 22 آذر سال 98 توليد ان استارت خورد.

l3cg_h4.jpg

 

از بازيگران معرف اين سريال جذاب علي صادقي، حميد لولايي، مرجانه گلچين، شهره لرستاني، زهرا جهرمي، امير نوري مي باشند. اين بازيگران خاطرات سريال هاي جذاب ماه رمضان هر سال را براي ما زنده مي کنند و مشخص است که اين سريال يکي از ديدني ترين سريال هاي جديد مي باشد.

هم اکنون مي توانيد سريال موچين را با لينک مستقيم از کافه فيلم دانلود کنيد.

https://cafefilms.ir/series/tweezers-series

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : دانلود,سریال,موچین,را,با,لینک,مستقیم,از,کافه,فیلم, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 271 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 20:30

مزاياي تحصيل در اسپانيا و فنلاند

در اين روزها حسابي بازار مهاجرت تحصيلي داغ است و افراد بسياري براي تحصيل در خارج از کشور اقدام به دريافت ويزا و پذيرش دانشگاهي مي کنند.

در واقع تحصيل در کشوري زيبا با دانشگاه هايي معتبر به خواست بسياري از افراد تبديل شده است، به خصوص تحصيل در کشورهاي اروپايي که از نظر علمي شرايط ايده آلي دارند، طرفداران بسياري پيدا کرده تا جايي که برخي از افراد براي مهاجرت تحصيلي و تحصيل در کشورهايي چون فنلاند و اسپانيا هزينه و زمان بسياري صرف مي کنند. اما علت اين ميزان از تلاش جهت تحصيل در فنلاند و تحصيل در اسپانيا چيست؟

بايد بگوييم اين کشورها براي دانشجويان شرايط ويژه اي دارند که سبب شده افراد بسياري به سوي آنها راهي شوند و مسير تحصيلي خود را ادامه دهند. در اين گزارش مي خواهيم در خصوص شرايط تحصيلي در اين دو کشور برايتان بگوييم. با ما در ادامه اين گزارش همراه باشيد.

تحصيل در فنلاند

تحصيل در مقطع کارشناسي در کشور فنلاند 3 ساله است که در برخي موارد با توجه به نوع دانشگاه و شرايط رشته، تغيير مي کند. همچنين دانشجويان دوره کارشناسي ارشد نيز 2 سال براي دوره تحصيل خود زمان دارند. هر چند بايد بگوييم مقطع کارشناسي ارشد با توجه به پيوسته يا ناپيوسته بودن، زمان گوناگوني دارد اما عموما همان دو سال زمان مي برد.

از سويي ديگر دانشحويان دکتري نيز دو سال خود را بابت گذراندن واحدهاي درسي و همچنين تدوين پايان نامه طي مي کنند تا در نهايت بتوانند مدرک دکتري خود را دريافت نمايند.

هزينه تحصيل در فنلاند

جالب است بدانيد تا پيش از سال 2015 تحصيل در تمامي رشته ها در کليه دانشگاه هاي فنلاند به صورت کاملا رايگان بود اما از اوايل سال 2016 برخي از دانشگاه ها شهريه دريافت مي کنند.

البته بايد تاکيد کنيم که موارد گفته شده در خصوص هزينه تحصيل در فنلاند، تنها در مقاطع کارشناسي و کارشناسي ارشد است و تحصيل در مقطع دکتري کشور فنلاند همچون گذشته رايگان است و دانشجويان مي توانند بدون پرداخت شهريه در معتبرترين دانشگاه هاي دنيا به تحصيل بپردازند.

جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در فنلاند، مي توانيد از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگيريد و ضمن دريافت مشاوره از کارشناسان مجرب، روند دريافت ويزاي تحصيلي خود را به راحتي طي نماييد.

مدارک مورد نياز جهت دريافت ويزاي تحصيلي فنلاند

جهت دريافت ويزاي کشور فنلاند، بايد مدارک زير را تهيه نماييد:

  • ارائه مدرک پذيرش از دانشگاه فنلاند به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه مدرک زبان معتبر به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه اصل پاسپورت به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه اصل شناسنامه به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه مدرک تمکن مالي به مبلغ حداقل 10 هزار يورو به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه عکس پاسپورتي رنگي
  • ارائه مدارک تحصيلي
  • ارائه گواهي بيمه به مدت يک سال و اعتبار 30 هزار يورو
  • ارائه رزومه علمي

بورسيه هاي تحصيلي فنلاند

يکي از مهمترين دلايلي که افراد بسياري به سوي تحصيل در فنلاند جذب مي شوند اين است که اين کشور بورسيه هاي تحصيلي متنوعي ارائه مي کند که مي تواند هزينه تحصيل آنها را به صفر برساند و سبب شود حتي هزينه زندگي در فنلاند نيز توسط دولت اين کشور تامين گردد.

در صورتي که مي خواهيد اطلاعات بيشتري در خصوص بورسيه هاي تحصيلي فنلاند به دست آوريد، بهتر است به موسسه دانش گستر کوه نور مراجعه کرده و اطلاعات تکميلي را از آنها دريافت نماييد.

تحصيل در اسپانيا

تحصيل در اسپانيا نيز طرفداران بسياري دارد و علت آن نيز هزينه هاي بسيار اندک، اعتبار دانشگاه هاي اسپانيا و ارزش مدرکي است که اين دانشگاه ها ارائه مي کنند. در واقع افراد با ارائه مدرک دانشگاه هاي اسپانيا مي توانند در سراسر اروپا کار پيدا کرده و درآمد داشته باشند. 

جالب است بدانيد رتبه تمامي دانشگاه هاي اسپانيا زير 400 است و همگي آن ها  داراي سيستم آموزشي مدرن و امکانات منحصر به فرد هستند که سبب تمايل دانشجويان به تحصيل در اين دانشگاه ها شده است.

براي ادامه مطلب به لينک زير مراجعه کنيد:

https://www.kojaro.com/2019/11/10/178913/education-spain-finland/

 

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : مزایای,تحصیل,در,اسپانیا,و,فنلاند, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 259 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 1:22

حفاظ آکاردئوني

حفاظ آکاردئوني امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد حفاظ آکاردئوني  يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.

تماس با کارشناس فروش 09123649705  مهندس حميد رضا هاشمي

حفاظ آکاردئوني در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد. حفاظ آکاردئوني عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

توليد حفاظ آکاردئوني

درب هايي که به عنوان حفاظ آکاردئوني توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند. اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند. شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت. در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

حفاظ آکاردئوني اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد. دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد. در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.

از حفاظ ديوار  چه ميدانيد؟

شايد در دنياي امروزه که تمامي بخش هاي مختلف هوشمندسازي شده اند، استفاده از حفاظ هايي که به صورت قديمي در ساختمان مورد استفاده قرار مي گرفتند اندکي به دور از مدرنيته باشد. آنچه شما بايد بدانيد که در واقع همين حفاظ هاي نرده اي هستند که امنيت را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد. از جمله اين حفاظ ها ميتوان به حفاظ ديوار اشاره کرد که علاوه بر اينکه زيباست و نماي جذابي به ساختمان شما مي دهد، يکي از بهترين انواع حفاظ براي افزايش امنيت ساختمان شما به حساب مي آيد. اما شما از حفاظ ديوار  چه ميدانيد؟

حفاظ ديوار  چيست؟

بدون شک شما هم گل ليليوم را ديده ايد. اگر بگوييم که حفاظ ديوار  در واقع يک گل ليليوم فلزي است دور از واقعيت نيست. اين نوع حفاظ ها در واقع با شکل اين نوع گل ها ساخته شده اند. اين نوع حفاظ ها در عين اينکه به ساختمان شما زيبايي خاصي خواهند داد، به شما اجازه مي دهند تا به صورت کاملا حساب شده و امنيتي، حفاظت خود را تضمين کنيد.

حافظ ليليوم در واقع براي حفظ حريم خصوصي و همچنين امنيت معرفي شده است. اين نوع حفاظ ها امروزه به صورت گسترده اي در صنعت مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ هاي ليليوم در واقع يک حصار امنيتي براي شما ايجاد خواهد کرد که فرم آن مدرنيته شده است. معمولا حفاظ هاي ليليوم از موادي ساخته مي شوند که گران قيمت نيستند اما حريم خصوصي را تا حد بسيار زيادي ايجاد مي کنند.

حفاظ ديوار  امنيت را ايجاد مي کند.

همانطور که گفتيم، شما ميتوانيد توسط حفاظ ديوار  امنيت و حريم خصوصي را تا حد بسيار زيادي ايجاد کنيد. دقت داشته باشيد که امروزه با توجه به مشکلاتي که در زمينه هاي امنيتي براي خانه ها به وجود مي آيد استفاده از حصار هاي امنيتي محبوبيت بسيار زيادي پيدا کرده است. هدف اصلي از طراحي چنين حفاظ هاي هم در واقع حفظ امنيت است که بتوان آن را با مدرنيته هم تطبيق داد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع حفاظ هاي به عنوان نرده هاي امنيتي استفاده کنيد و در واقع آنقدر مزاياي زيادي دارند که به عنوان حفاظ ديوار نيز از آنها استفاده مي شود. اين نوع حصار ها در عين اينکه انعطاف پذيري زيادي دارند و به همين دليل هم شما ميتوانيد از آن ها در مکان هاي مختلف و به منظور هاي مختلف استفاده کنيد.

حفاظ پنجره و کارايي هاي آن در محافظت

زماني که صحبت از حفاظ آکاردئوني به ميان مي آيد، بدون شک ميدانيد که منظور همان ميله هايي هستند که از جنس فلز يا استيل ساخته مي شوند و يک حفاظ را براي پنجره هاي شيشه اي و قابل شکست شما ايجاد مي کنند. اما چرا حفاظ پنجره امروزه جز بخش هايي است که نميتوانيد در ساخت خانه و مکان هاي ديگر از آن صرف نظر کنيد؟

 

نصب حفاظ پنجره

کارايي هاي حفاظ پنجره گلنرده دار

زماني که صحبت از حفاظ پنجره به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فکر هستند که حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين که در ساختمان هاي امروزه، امنيت مقوله اي است که حرف اول را مي زند، ميتوان گفت که نصب حفاظ پنجره يکي از مهم ترين بخش هايي است که بايد به آن دقت کنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب کنيد. زماني که شما ميخواهيد يک خانه را اجاره کنيد و يا بخريد، بايد به امنيت درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت يکي از مهم ترين بخش هاييست که براي زندگي در يک ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما کمک خواهد کرد.

حفاظ پنجره دوجداره فرفورژه

امروزه اغلب پنجره هايي که در ساخت خانه و يا به طور کل ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند دوجداره هستند. شما ميتوانيد در خانه خودتان لوازم و وسايل با ارزشي را نگهداري کنيد اما آيا ميتوانيد امنيت آن ها را نيز تضمين کنيد؟

حفاظ شاخ گوزني  و هر آنچه بايد بدانيد!

شايد امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث مي شود که شما بتوانيد امنيت ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشيد. در واقع استفاده از حفاظ هاي مختلف يکي از آسان ترين راه هايي است که شما ميتوانيد ساختمان خود را از تردد سارقين محافظت کنيد. دقت داشته باشيد که انواع مختلفي از حفاظ ها وجود دارند که از بين آن ها ميتوان به حفاظ شاخ گوزني اشاره کرد.

حفاظ شاخ گوزني  يکي از انواع حفاظ هايي است که شما ميتوانيد براي حفظ موقعيت ساختمان خود از آنها استفاده کنيد.

اين نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غيرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اينکه هريک از انواع ساختمان هايي که شما در آن سکونت داريد از نظر ارتفاع ديوار، موقعيت جغرافيايي ساختمان و ميزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند ميتوان گفت که انواع گوناگوني از اين نوع حفاظ ها نيز ساخته شده است که از بين تمامي آن ها حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي ترين و شناخته شده ترين نوع اين حفاظ ها هستند. شرکت هاي مختلفي در زمينه توليدات اين نوع حفاظ ها فعاليت مي کنند که هر يک از آنها اين نوع از توليدات را با توجه به روش هاي خاصي انجام مي دهند و حتي ميتوان گفت که برخي از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نيز به شما نيز در اين زمينه کمک هاي شاياني خواهند کرد.

حفاظ شاخ گوزني  چيست؟

حافظ سرنيزه اي در واقع يکي از متداول ترين و همچنين شناخته شده ترين انواع حفاظ هاي روي ديوار است که به يک شکل سنتي است. حفاظ هاي سرنيزه اي از دوران هاي قديم به اشکال سنتي براي انواع خانه ها و همچنين مکان هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گرفتند. اينطور گفته مي شود که انواع سنتي حفاظ هاي سرنيزه اي با فاصله اي اندک از نرده ها نصب مي شود که در قسمت هاي بالاي آن ها درست مانند نوک تيز يک نيزه خواهند بود. اگرچه اينطور گفته مي شود که اين نسل از نرده ها ديگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمي گيرد و حفاظ هاي شاخ گوزني جاي حفاظ هاي نيزه اي را گرفته اند اما باز هم امنيت آنها مانند نوع هاي قديمي نخواهد شد و حتي حفاظ هاي نيزه اي مدرن نيز امنيت کمتري دارند اما نمي توان کارايي زياد و قابل قبول آن ها را کتمان کرد. اين نوع از نرده ها در واقع مانند انواع ديگر داراي تراکم بسياري روي ديوارها و ارتفاع هاي متفاوت هستند و به رنگ هاي متنوعي نيز موجودند.

 

 

 

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,آکاردئونی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 222 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:20

نرده ديوار حياط و انواع آن

نرده حياط و حفاظ هايي که براي محافظت از خانه شما مورد کاربرد قرار مي گيرند يکي از دسته هاي غيرقابل حذف در ساخت و ساز هستند. شما ميتوانيد از اين نرده ها به عنوان سربازان نيزه به دست کاربرد کنيد که براي محافظت از منزل شما در کوشش هستند. البته شما بايد به عنوان فردي که ميخواهيد نرده ديوار را خريداري کنيد به نکات بسياري در اين مقوله توجه کنيد. در اين بخش با ما و شناسايي نرده حفاظ روي ديوار قيمت همراه شويد.

عوامل موثر براي برگزيدن نرده ديوار حياط

شايد انگاشت کنيد که کار انتخاب نرده حفاظ روي ديوار قيمت آسان است و شما ميتوانيد به آساني آن ها را باره کاربرد پيمان دهيد. در اين بخش شما را با عوامل موثر در گزينش نرده ديوار آشنا خواهيد کرد.

نرده حفاظ روي ديوار قيمت

بدون شک شما هم يک مقدار بودجه خاصي براي حفظ خويش در عقيده گرفته ايد. با توجه به شرايط اقتصادي کنوني، قيمت يگانه از مهم ترين نکاتي است که شما بايد در برگزيدن نرده حفاظ روي ديوار قيمت به آن دقت کنيد. مشابه هر چيز ديگري هم، زماني که پاي پول در مياني باشد شما بايد بتوانيد کالايي را انتخاب کنيد که هم قيمت مناسبي دارد و هم اينکه شما ميتوانيد کيفيت آن را تضمين کنيد. در پايان گفته مي شود که هرچقدر بتوانيد هزينه بيشتري را براي نرده حفاظ روي ديوار قيمت ساحل بگذاريد، کيفيت و وانگهي تنوع خريد شما هم بيشتر خواهد شد. البته بايد بدانيد که خرج هاي زياد هم در اين زمينه مناسب نخواهد بود. بعضي اوقات، ابتدايي ترين حفاظ ها هم ميتوانند کارايي نکوداشتن براي شما داشته باشند.

کاربري نرده حفاظ روي ديوار قيمت

هرچقدر که امنيتي که نرده هايي که بهره‌گيري مي کنيد بيشتر باشد، در واقع ارتفاع و پيچيدگي هاي آن ها نيز بيشتر است. اگر شما در يک محل در مرکز شهر زندگي مي کنيد، دست شما براي گزينش حفاظ هايي که ميخواهيد بازتر خواهد بود، به گزيده تر اگر امنيت محل زندگي شما بالا باشد نيز ميتوانيد حتي زيبايي نرده را نيز در انتخاب آن دخيل بدانيد. البته شما ميتوانيد از حفاظ هايي مشابه سرنيزه اي استفاده کنيد و آن ها را با تراکم ذيل نيز استفاده کنيد که در نهايت خرج هاي شما زياد کمتر خواهد شد و کاربرد آن ها نيز براي شما بيشتر است.

اگر شما در محلي بيرون از شهر حيات ميکنيد، بهترين گزينش شما حفاظ هاي شاخ گوزني و يا نيزاري با تراکم هاي بالاست و ارتفاع بيشتر بهره‌گيري کنيد الي خيالتان از بابت امنيت آسان باشد. البته حفاظ هاي سنگين، زيرکاري وزين تري نيز دارند.

سليقه شما

اگر شما ميخواهيد يک نرده ديوار را گزينش کنيد بايد مشابه دسته هاي ساير ساختمان سليقه خود را دخيل بدانيد. يکتا از تقسيم هايي که بي گمان براي شما مهم خواهد بود نماي ساختمان است. پس شما هم بايد به ظاهر دقت کنيد و تمامي آنچه که بيچارگي داريد را براي فروشنده شرح دهيد لغايت بهترين انتخاب را داشته باشيد.

 

ويژگي هاي نرده ديوار با پروا به نرده حفاظ روي ديوار قيمت

نرده ديوار در واقع ويژگي هاي مختلفي دارد. اين گونه نرده ها با اينکه کارايي يکسان دارند اما درجه اين استعمال ميتواند متفاوت باشد که شما بايد به طور حتم به آن دقت کنيد. اگر بتوانيد با انواع ويژگي هاي نرده ديوار آشنا شويد در نهايت خواهيد ديد که هرگونه از آن ها براي ساختمان شما مناسب نخواهند بود و بهتر است که نکات بسياري را رعايت کنيد لغايت يک برگزيدن مناسب داشته باشيد.

جنس نرده ديوار با توجه به نرده حفاظ روي ديوار قيمت

با اينکه گفته مي شود که اغلب نرده ديوار از جنس آهن است اما مفتوح هم شما ميتوانيد از استيل و يا فرفورژه هم استفاده کنيد. جنس بيشتر نرده ها ولي از همان آهن و يا فولاد خواهد بود که پس بهترين مسير اين است که شما هم از همين جنس کاربرد کنيد.

 

ويژگي هاي گونه ها نرده ديوار  حياط

زماني گفته مي شد که هرچقدر نرده ديوار بلندتر باشد اغلب امنيت را استوار خواهد کرد ولي هم الان اينطور گفته نمي شود و نرده ديوار با استاندارد 1.5 متر ساخته مي شود. بلندي در واقع مهم ترين بخشي است که بايد به آن دقت کنيد. ضمن اين حرف کاربرد ها بسياري هم براي نرده ها ايجاد مي شود که شما ميتوانيد متعلق به ها مستفيض شويد. اگر شما استعمال اکثريت داريد، ميتوانيد بلندي اغلب را نيز انتخاب کنيد.

تراکم نرده ديوار و نرده حفاظ روي ديوار قيمت

يکي از مهم ترين تقسيم هاي خريد يک نرده، تراکم است. هرچقدر که تراکم بالاتر باشد، ميله هايي که هستي دارند نيز به همين  نزديک  تر خواهند بود. تراکم زير هم بدين معناست که ميله ها فاصله ي اکثريت دارند. البت ه گفته مي شود که هرچقدر ميله هاي فاصله بيشتري داشته باشند يا به طور همه تراکم آن ها کمتر باشد قيمت نيز زير تر خواهد بود. تراکم بيشتر ولي امنيت را اغلب براي شما ايجاد خواهد کرد.

نوع نرده ديوار و نرده حفاظ روي ديوار قيمت

همانطور که بارها هم گفتيم، نرده ديوار انواع مختلفي دارد که از دسته آنها ميتوان به حفاظ سرنيزه اي ، شاخ گوزني و در ضمن بوته اي و نيزاري اشاره کنيم. احتمالاً اين نام ها براي شما دشوار باشند اما خواهيد رويت که هر يک از آنها ويژگي هايي مثل دارند.

حفاظ هاي سرنيزه اي احد از کهنه ترين گونه ها حفاظ ها هستند که از روزگاران گذشته باعث حفظ امنيت مي شدند. امروزه انواع با توجه به اينکه گونه ها ديگري هم از حفاظ ها وجود دارند شما ميتوانيد متعلق به ها استفاده کنيد. حفاظ هاي شاخ گوزني هم کارايي هايي همانند دارند ولي حفاظ هاي بوته اي و نيزاري شکل هاي متفاوتي دارند.

خريد نرده ديوار و نرده حفاظ روي ديوار قيمت

گفته مي شود که حفاظ هاي نيزاري به شما کمک مي کنند الي بتوانيد امنيت را الي حتماً بسيار فوقاني برآورده کنيد. حفاظ هاي نيزاري زياد زيبا هستند و تراکم آنها هم زياد بالاست. حفاظ ليليوم هم يکتا از انواع نرده ديوار است که بسيار زيباست و شما ميتوانيد براي ساختمان هاي خود متعلق به بهره‌گيري کنيد. گفته مي شود که اگر از اين نوع حفاظ ها بهره‌گيري مي کنيد در نهايت ميتوانيد هم زيبايي و هم امنيت را براي ساختمان خويش برآورده کنيد. دقت داشته باشيد که براي اين شغل بهتر است که با يک کارآزموده در اين مقوله رايزني کنيد تا بهترين گزينش را داشته باشيد و بتوانيد انواع نکويي را باره بهره‌گيري قرار دهيد.

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نرده,دیوار,حیاط,و,انواع,آن, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 258 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 3:35

نرده فلزي محوطه چيست؟

نرده فلزي يکي از راه هايي که ميتواند بدست آن ديوارها و همچنين خانه ها خويش را از ورود غيرمجاز حفظ کنيد، نرده فلزي محوطه است.  نرده هاي حفاظ به راستي باعث مي شوند که شما بتوانيد امنيت خانه خويش را حفظ کنيد. چه بسا فکر کنيد که اين پيشه آسان است اما در واقع نصب نرده فلزي محوطه يکي از کارهايي است که بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد که موقع انتخاب نرده فلزي محوطه و در ضمن نصب آن بايد به چه نکاتي دقت کنيد.

 

عوامل مؤثر بر برگزيدن گونه نرده فلزي محوطه

انتخاب نرده فلزي محوطه در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را لغايت مرز زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين تقسيم شما را با عوامل کارساز در گزينش نوع نرده فلزي محوطه آشنا کنيم.

کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده فلزي محوطه را حفظ کنيد. بايد در اين مقوله انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. بلندي و در ضمن پيچيدگي هايي که در اين بخش وجود دارد به شما اجازه خواهد که کار خريد و فروش نرده فلزي محوطه را به آساني اتمام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در ميان شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مشابه حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.

اگر شما در بيرون از شهر حيات مي کنيد، نرده فلزي محوطه مي تواند دربرگيرنده شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما حتي مي توانيد از حفاظ هاي سنگين نيز استفاده کنيد.

نرده فلزي محوطه بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد نرده فلزي محوطه را خريداري کنيد مشابه دسته هاي ساير بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان باره استفاده قرار مي گيرند بعد بايد به ويژگي هاي گوناگون آن دقت کنيد.

 

ويژگي‌هاي نرده فلزي محوطه

شما بايد در حين خريد نرده به نکته ها و خاصيت هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. خاصيت هاي مختلف از آنگونه موارد زير مي توانند در خريد نرده فلزي محوطه حائز اهميت باشند.

جنس حفاظ احد از مهم ترين موارد در انتخاب نرده فلزي محوطه است.

همانطور که گفتيم نزديک به کل حفاظ هايي که در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه که بايد بدان دقت کنيد اين است که علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا نرده فلزي محوطه با ارتفاع بين يک متر الي يک متر و نيمه ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است که روي قيمت حفاظ ها نشانه گذار خواهد بود. ضمن اينکه شما ميتوانيد بلندي هاي مختلفي را انتخاب کنيد اين نکته هم داراي اهميت است که بلندي بايد به گونه اي باشد که امنيت ساختمان را حفظ کند.

تراکم و گونه نرده فلزي محوطه

تراکم حفاظ به راستي با به کارگيري ميله در بخش هاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر که تراکم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم تقريبا  تر خواهد بود. تراکم زير به معني فاصله اغلب ميله ها خواهد بود. هرچقدر که تراکم کمتر باشد، خرج هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراکم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار اغلب خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. نرده فلزي محوطه به گونه ها مختلفي تقسيم بندي مي شود که از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

نرده نرده فلزي محوطه شاخ گوزني

يکي از رايج ترين انواع حفاظ هايي که مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها به راستي به دليل همانندي زيادي که به شاخ گوزن دارند به اين اسم شهرت مکشوف اند. خرج اين گونه نرده ها نسبت به ديگر نرده ها بالاتر است. هرچند که براي اين محصولات به راستي محدوده بها مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت که قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و بلندي آنها ارتباط دارد. اين گونه نرده فلزي محوطه معمولا مزيت هاي بسياري دارد که از دسته آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره کرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا  نشدني-ناشدني است و ميتوان گفت که خمکاري هاي که رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل بهره‌گيري خواهند بود. همانطور که گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين برتري هاي آن هاست. مزيتي که شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي قشنگ آن را دو چندان کنيد.

 

نرده فلزي محوطه سرنيزه اي

يکي از انواع نرده فلزي محوطه، حفاظ سرنيزه اي است. اين نوع حفاظ ها متشکل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يکتا از انواع نوستالژيک حفاظ ها به احصاييه مي آيد که کل ما آنها را ميشناسيم. کماکان مي نا گفت که مشتري هاي پروپا قرصي هم هستي دارد. اين فرآورده هاي حفاظتي اما براي کاربران به انواع گوناگون ساخته خواهد شد. اين فرآورده حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند که از جمله آنها ميتوان به ارتفاع ??? متري، ??? متري و همچنين ??? متري اشاره کرد.

نرده فلزي محوطه ساده

نرده ديوار حفاظ ساده هم يکتا از انواعي است که بايد آن را باره استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار کاربردي هم در اين مقوله مورد کاربرد قرار مي گيرد که در مدل هاي يک طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي که در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي که در اين زمينه هستي دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور که ميدانيد گونه ها باستاني ترين از اين نرده ها نيز هستي دارد که ميله هايي عمود بودند که راز آن به يک تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در گونه ها ديوارها مورد دربايستن است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد کرد. اگر شما هم ميخواهيد نرده فلزي محوطه را خريداري کنيد بهتر است از مکان هاي معتبر در اين گويه بهره‌گيري کنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نرده,فلزی,محوطه,چیست؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 250 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:25

قبل از هر چيز بگوييم که براي توليد اين کيف پارچه حتماً نبايد اصول ساخت رو بلد باشيد

فقط کافي است الفباي توليد و ساخت را بدانيد.

در اين پست طرز توليد يک کيف پارچه اي ساده اما شيک را مي آموزيد.

در اين آموزش ساخت گوشه هاي کناري و جيب بيروني براي کيف بخوبي توضيح داده شده

و به همين خاطر يک نوع اصول خياطي هم محسوب مي شود.

الگوي اين کيف طوري طراحي شده که مي توانيد اندازه آن را هرچقدر که بخواهيد افزايش دهيد.

کيفي که در تصاوير بالا مي بينيد 38 در 38 سانتيمتري است و ميتواند پاسخگوي بسياري از نيازهاي شما باشد.

کيف با پارچه جين دوخته شده اما ميتوان از هر نوع پارچه محکم و بادوام ديگر استفاده کرد.

دقت کنيد که اندازه پارچه اصلي و آستر با توجه به ابعادي که براي کيف انتخاب کرده ايد، تغيير ميکند.

 

  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه اصلي (جين، کرباس، کتان و ...)
  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه آستر (کتان، پشمي، ابريشمي و ...)
  • اتو و تخته اتو
  • قيچي، کاتر، خط کش، موکت برش
  • سنجاق
  • قلم خياطي
  • چرخ خياطي
  • نخ و سوزن

اگر در اولين مرحله يعني بريدن پارچه ها دقت نکنيد،

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

کارتان در مراحل بعد بي نتيجه باقي مي ماند. قبل از بريدن همه پارچه ها را اتو کنيد.

براي دوخت کيف پارچه اي بايد تکه هاي پارچه زير را ببريد:

  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • دو تکه از پارچه آستر با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • يک تکه از پارچه آستر و پارچه اصلي با ابعاد 22.8 در 22.8 (براي جيب)
  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 15.2 در 60.9 سانتيمتر (براي دسته ها)

سعي کنيد تا جايي که مي توانيد لبه هاي پارچه ها را دقيق و مرتب ببريد تا کار دوخت دشوار نشود.

براي دوختن جيب روش هاي مختلفي وجود دارد و ما از روشي استفاده کرده ايم

که يک آستر هم براي جيب در نظر گرفته ميشود. دو تکه پارچه اي که براي جيب کيف بريده ايد

را برداريد و آنها را روي هم قرار دهيد (طوري که روي پارچه به سمت داخل باشد).

سه طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد. سنجاق ها را بصورت عمودي

قرار دهيد مطابق تصوير) تا قسمتي که دوخته نمي شود، مشخص باشد.

بعد از دوختن جيب از طريق اين سوراخ جيب را برمي گردانيم.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دوختن جيب را با فاصله نيم سانتيمتري از کنار اولين سنجاق عمودي شروع کنيد

و به سمت سنجاق بعدي حرکت کنيد. ابتدا و انتهاي دوخت ها را بست بزنيد.

بعد از اينکه دور جيب را دوختيد، جيب را برگردانيد تا روي آن به بيرون باشد.

همانطور که مي بينيد دهنه جيب باز است. دو سر پارچه را طوري به سمت داخل تا کنيد

که اين لبه جيب هم با ساير لبه ها تراز باشد. حالا اين قسمت را خوب اتو کنيد.

حالا قسمت باز بالاي جيب را هم بدوزيد. فاصله نيم سانتيمتري از محل سنجاق ها را هم درنظر داشته باشيد.

جيب را يکبار ديگر اتو کنيد.

دو پارچه اي که براي دسته هاي کيف پارچه بريده ايد را برداريد و آنها را از وسط تا کنيد.

دقت کنيد که پشت پارچه بايد به سمت بالا باشد. هر دو پارچه را خوب اتو کنيد تا يک خط وسط آن بيفتد.

حالا تاي پارچه را باز کنيد و دو لبه پارچه را به سمت وسط تا کنيد. دوباره بندها را اتو کنيد.

حالا يکبار ديگر بند را از وسط تا کنيد و دوباره اتو بزنيد.

 

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

بند را زير چرخ بگذاريد و دوختن را شورع کنيد. بست زدن و درنظر گرفتن حاشيه دوخت را فراموش نکنيد.

يکي از دو تکه اي که از پارچه اصلي بريده ايد را برداريد و آن را طوري روي سطح کارتان بگذاريد که روي آن به سمت خودتان باشد.

حالا بايد جيب را روي اين پارچه قرار دهيد.

بهتر است جيب با بالا و پايين 7.6 سانتيمتر و از لبه ها 21 سانتيمتر فاصله داشته باشد.

محل جيب را مشخص کنيد و آن را با سنجاق سر جايش ثابت کنيد.

حالا بايد جيب را دقيقاً از محل دوخت به پارچه بدوزيد. دو طرف و پايين جيب را بدوزيد و بالاي آن را باز بگذاريد.

دو تکه پارچه بيروني کيف را طوري روي هم قرار دهيد که روي آنها به سمت داخل باشد.

پايين و دو طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف زنانه )

قبل از شروع دوخت مطمئن شويد که بالاي جيب به سمت بالاي کيف است.

دوخت کيف را از بالاي سمت راست شروع کنيد و به سمت پايين حرکت کنيد

و به سمت چپ ادامه دهيد. دوخت را با فاصله مناسب از لبه پارچه انجام دهيد.

وقتي دوخت پارچه تمام شد،

سنجاق ها را باز کنيد و پارچه را اتو بزنيد.

گوشه هاي اضافي را ببريد و با استفاده از قيچي مخصوص حاشيه ها را مرتب کنيد.

در اين مرحله نبايد پارچه را برگردانيد و بگذاريد پشت و رو باقي بماند.

همين مراحل را براي آستر هم تکرار کنيد اما آستر را برگردانيد و آن را اتو کنيد.

آستر را داخل پارچه بيروني کيف پارچه اي قرار دهيد؛ طوريکه روي پارچه به سمت بالا باشد.

همانطور که در تصوير مي بينيد لبه هاي آستر را تا کنيد و آن را به سمت داخل حرکت دهيد.

حالا دسته هايي که درست کرده ايد را برداريد و و آنها را مثل تصوير سوم شکل دهيد.

دسته ها بايد به يک شکل خم شده باشند و سر آنها مسطح باشد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دسته ها را از طرف رو بين پارچه بيروني و آستر قرار دهيد. دقت کنيد

که سر دسته ها با لبه هاي کيف تراز باشد و حدود 17.5 سانتيمتر در داخل کيف قرار داشته باشد.

دسته ها را در همين حالت سنجاق کنيد. حواستان باشد که دسته را به يکي از دو طرف کيف سنجاق کنيد

و سنجاق از آستر و پارچه طرف ديگر کيف عبور نکند.

همين مراحل را براي دسته ديگر تکرار کنيد تا کيف براي دوخت دسته ها آماده شود.

لبه بالايي کيف را با سنجاق بزنيد و حواستان باشد سنجاق ها از طرف ديگر کيف رد نشوند.

سنجاق هاي بين دسته ها را بصورت عمودي قرار دهيد تا مشخص شود کدام قسمت ها را نبايد بدوزيد.

در ادامه کار کيف را از طريق قسمت هاي دوخته برمي گردانيم.

وقتي سنجاق ها را زديد، لبه کيف را زير پايه فشار چرخ خياطي قرار دهيد.

به اين ترتيب لبه سمت راست پايه راهنماي حاشيه دوخت تان مي شود.

از سنجاق پاييني عمودي شروع کنيد و به سمت سنجاق بالاي آن حرکت کنيد. شرو و پايين دوخت را هم بست بزنيد.

سنجاق هاي کيف را باز کنيد و آستر را از قسمتي که هنوز ندوخته ايد، بيرون بکشيد.

اينکار را به آرامي انجام دهيد و عجله نکنيد. وقتي آستر کاملاً بيرون آمد،

پارچه بيروني را هم به رو برگردانيد. کيف را صاف کنيد و اتو کنيد.

همانطور که مي بينيد يک سوراخ همچنان روي کيف وجود دارد. آستر را از اين سوراخ داخل کيف کنيد و دوباره کيف را اتو کنيد.

قسمت باز کيف پارچه اي را روي سر ميز اتو قرار دهيد و لبه بالايي کيف را اتو کنيد.

وقتي کيف را کاملاً اتو کرديد و همه لبه هاي آن را صاف کرديد،

دور کيف را يکبار بدوزيد تا کارتان با لبه ها تمام شود و سوراخ بالاي کيف هم بسته شود.

براي اينکه شکل بهتري داشته باشد و لبه هاي آن تيزتر باشند،

بايد لبه هاي آن را صاف کنيم و آنها را بدوزيم. قبل از شروع کار کيف را برگردانيد تا آستر آن رو به بيرون باشد.

گوشه کف کيف را در دست بگيريد و آن را طوري صاف کنيد که يک مثلث شکل بگيرد.

وقتي مطمئن شديد لبه ها و حاشيه ها با هم تراز هستند، اين قسمت کيف را اتو کنيد.

يک خط کش برداريد و آن را در امتداد مثلث قرار دهيد و يک خط 16.5 سانتيمتري روي آن علامت بزنيد.

فرقي نمي کند علامت تان چقدر از مثلث را کوتاه کند. زير اين خط را سنجاق بزنيد چرخ خياطي را تنظيم کنيد

و روي اين خط را بدوزيد. ابتدا و انتهاي دوخت تان را کوک بزنيد.

حالا اين لبه را ببريد. مي توانيد با ابزار مخصوص لبه ها را برش بدهيد تا رشته رشته نشود.

کيف پارچه اي آماده است و مي توانيد از آن استفاده کنيد. اين نوع کيف پارچه اي

نياز چنداني به زيپ ندارد اما مي توانيد يک بند يا چسب براي درب آن بگذاريد.

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : طرز,تولید,یک,کیف,پارچه,ای,ساده,اما,شیک, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 422 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:54

نقد کتاب چرا ملت ها شکست مي خورند

کتاب چرا ملت ها شکست مي خورند سعي دارد به‌طور جامع شرح دهد که به چه دليل ?.?? هزار ميليون نفر در کشورهاي درحال پيشرفت در فقر به سر مي‌برند و مدام در تقلا هستند تا با درآمدي که گاهي حتي از ?.?? دلار نيز کمتر است روزگار سر کنند. شايد انتظار داشته باشيد اين کتاب، اثري غم‌انگيز باشد و مطالعه‌اش احساس بدي به شما دست دهد؛ اما بر خلاف انتظار شما، اثري است فرح‌بخش و غني که نويد فرداي بهتر مي‌دهد و شايد بتوان گفت که در نوع خود شاهکاريست.

دارون عجم‌اوغلو و جيمز اي رابينسون، دو نويسنده‌ي پرشور و معتبر اين اثر، کار خود را با دادن اندک چشم‌اندازي به خواننده آغاز مي‌کنند؛ آنها بيان مي‌کنند که برطبق آمار، حتي در اوضاع ملال‌آور اقتصاد اين روزها، يک شهروند آمريکايي به‌طور ميانگين هفت برابر ثروتمندتر از يک شهروند مکزيکي، ده‌ برابر ثروتمندتر از يک شهروند ساکن پرو، حدود بيست برابر ثروتمندتر از يکي از سکنه‌ي جنوب صحراي ساهارا و حدود چهل برابر ثروتمندتر از ساکنين کشورهايي چون اتيوپي، مالي و ديگر کشورهاي آفريقايي است که در شرايط مشابه قرار دارند. دليل چنين اختلاف متحيرکننده‌اي چه مي‌تواند باشد؟

پاسخ نويسنده به اين سوال بسيار ساده است: تصور نادرستي که مدت‌هاست در اذهان عمومي نهادينه شده‌است؛ نويسندگان کتاب پيش رو از مباحثه‌هاي قديمي علمي-اجتماعي بر سر اثبات اين اصل که فقر، پايدار است به تنگ آمده‌اند؛ از نظر آن‌ها  فقر را نبايد به حساب موفقيت جغرافيايي بد و الگوهاي فرهنگي نادرست گذاشت و يا آن را از چشم رهبران نالايق ديد.

نويسندگان کتاب «چرا ملت‌ها شکست مي‌خورند» به جاي آنکه فقر را نتيجه‌ي شانس بد بدانند، تمرکز خود را صرف جريان‌هاي تاريخي و گره‌هايي مي‌کنند که سياست‌هاي دنياي امروز را شکل مي‌دهند؛ سياست‌هاي پيش‌گرفته‌شده در دنياي امروز به دو دسته تقسيم مي‌شوند؛ دسته‌ي اول سياست‌هاي فراگير هستند که موضوعاتي چون توزيع قدرت، بهره‌وري، تحصيلات، فناوري و سلامت عمومي مردم را شامل مي‌شوند و دسته‌ي دوم، سياست‌هاي جانبدارانه و سودجويانه‌اي که ثروت کشور را در يک طبقه‌ي جامعه متمرکز مي‌کنند و تنها به سود قشري خاص، ديگر افراد جامعه را کنار مي‌گذارند.

دارون عجم‌اوغلو و جيمز اي رابينسون در ادامه بعد از بررسي تاريخ کشورهايي چون کنگو و موشکافي علل سياسي که سبب فقر و تيره روزي طولاني‌مدت مردم اين کشورها شده است، اين نکته را نيز يادآور مي‌شود که هستند کشورهايي که زماني در شرايط ناگوار مشابهي به سر مي‌بردند اما موفق شدند تا راهي به‌سوي نجات بيابند. آن‌ها به اين نتيجه مي‌رسند که دليل اصلي سعادتمندي و يا بيچارگي مردم يک کشور را فقط و فقط بايد در سياست‌هاي حاکم بر آن کشور جست‌‌وجو نمود؛ اگر کشور بوتسوانا توانست اوضاع خود را سروساماني دهد، به اين دليل بود که سياست‌هاي خود را تغيير داد و آن‌ها را بر پايه‌ي دستيابي به ثروت و سعادت تنظيم کرد؛ اگر کنگو و زيمباوه در چرخه‌ي بي‌پايان فقر و بدبختي گير افتاده‌‌اند به اين دليل است که هرگز براي رهايي از فقر تلاش نکرده‌اند.

نويسندگان کتاب از معترضان مصري در ميدان التحرير نيز سخن مي‌گويند؛ به نظر آن‌ها آن معترضان تماماً حق اعتراض داشند. دولت فاسد و سست مردم را از رسيدن به ثروت بازمي‌داشت و آن‌ها را از استفاده از توانايي‌هاشان منع مي‌کرد. مصر کشوري فقير بود به اين دليل که اداره‌اش به دست گروهي اندک بود که مهره‌هاش شطرنج را گونه‌اي چيده بودند تا خود، کساني باشند که از اين بازي قدرت سود مي‌برند؛ حتي اگر اين سود به قيمت تيره‌روزي عموم مردم باشد.

در کشورهايي چون کره‌ي شمالي، هايتي و سومالي که در شرايط مشابه به‌سر مي‌برند، قدرت تنها در دست عده‌ي محدودي است که به هر ريسماني بتوانند چنگ مي‌زنند تا از قدرت جدا نشوند. موضوع بسيار سرراست و واضح است؛ دولت‌هايي که سياست‌هاي فراگيري دارند مردم خود را به سعادت و ثروت مي‌رسانند و براي کشور خود پيشرفت و ترقي را خواستارند.

اين در حالي است که دولت‌هاي سودجو چيزي جز فقر، رکود و محروميت براي مردم خود به بار نمي‌آورند؛ حال هرچند قرن هم که مي‌خواهد گذشته باشد. حقيقت تلخ آن‌جاست که برکنارکردن يک گروه از قدرت و نشاندن گروهي ديگر بر مسند آن، اوضاع را تغيير نخواهد داد. مشاهدات ثابت کرده‌اند که کشورهايي که در آن‌ها انقلاب صنعتي شکل نگرفته‌است همواره نسبتاً فقير خواهند ماند. همانطور که عجم اوغلو و رابينسون در کتاب آورده‌اند، هيچ‌چيز چون موفقيت، کامياب نمي‌شود و هيچ‌چيز چون شکست، زمين نمي‌خورد.

«چرا ملت‌ها شکست مي‌خورند» کتابي قطور است؛ خواننده اما هنگام مطالعه ابداً حس نمي‌کند که کتابي سنگين در دست دارد. دارون عجم‌اوغلو و جيمز اي رابينسون اميدوارند اين کتاب بتواند تغييري در شرايط فعلي جهان ايجاد کند. برگردان فارسي اين کتاب به قلم محسن ميردامادي و محمدحسين نعيمي‌پور و از انتشارات روزنه روانه‌ي بازار شده است.

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نقد,کتاب,چرا,ملت,ها,شکست,می,خورند, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 255 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:39

چاپ پلات چيست و چه کاربردها و مزايايي دارد ؟

چاپ پلات

چاپ پلات چيست ؟

  • پلات در دسته چاپ عريض قرار دارند. يعني چاپ تصاوير با عرض بالا.
  • در صنعت چاپ ديجيتال دستگاه چاپ پلات در دسته بندي دستگاه چاپي فضاي داخلي (IN DOOR ) قراردارد.

شيوه ي انجام چاپ پلات

  • چاپ پلات مخصوص فضاي داخلي و با جوهر پايه آب (WSTWR BASE ) بر روي کاغذ است که در مجاورت با آب و هواي فضاي خارجي مقاومت کمي دارند جنس پلات کاغذ مقوا مي باشد که معمولا با لمينت پوشانده مي شود.
  • پلات يکي از زير مجموعه هاي چاپ ديجيتال است که در آن بوسيله دستگاه پلاتر ابتدا بر روي متريال هاي مختلف چاپ و سپس با دستگاه لمينيتور برروي آن يک لايه کشيده شده که آن را پاره شدگي ، رطوبت و صدماَت احتمالي حفظ مي کند .

 

ويژگي هاي چاپ پلات

  • کيفيت بيش از ? برابري چاپ توسط دستگاه پلات در مقايسه با چاپ توسط دستگاه بنر
  • و همچنين برتري چشم گير پلات از لحاظ بصري در فاصله نزديک

دلايل بسيار مهمي براي استفاده از پلات براي چاپ هاي عريض تا عرض ??? سانتيمتر مي باشد.

 

حداکثر اندازه در چاپ پلات

در چاپ پلات امکان چاپ تا عرض ??? سانتي متر و در دستگاههاي بزرگ تا عرض ???سانتي متر وجود دارد ، به علت منحصر به فرد بودن اين دستگاه در چاپ فضاي داخلي ( چاپ ايندور ) تمامي چاپ ها از قبيل :

  • چاپ نقشه
  • چاپ پوستر
  • چاپ کوتد
  • چاپ فتو گلاسه
  • چاپ بوم
  • چاپ پي وي سي
  • چاپ سازه هاي نمايشگاهي مثل استند
  • پاپ آپ
  • کانتر و رول آپ را شامل مي شود.

دستگاه پلاتر هم همانند ساير دستگاه هاي چاپ ديجيتال داراي هدهايي هست که بوسيله آن رنگ را بر روي انواع گوناگون کاغذ انتقال مي دهد. ساختار چاپي پلاتر نيز همچون پرينتر قابليت تعيين کيفيت سفارشات چاپي مي باشد.

نحوه چاپ در چاپ پلات

  1. نحوه کار به اين صورت است که فايل طراحي به وسيله کامپيوتر به ريز پردازنده دستگاه پلاتر انتقال پيدا مي کند
  2. و رنگ از مخازن مخصوص به وسيله هدها بر روي کاغذ انتقال مي يابد.
  3. در انتها جهت جلوگيري از رنگ پريدگي در مقابل نور آفتاب و همچنين استحکام بخشيدن به پلات بر روي آن لمينت مات و يا براق کشيده مي شود.

ادامه مطلب : چاپ پلات

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : چاپ,پلات,چیست,و,چه,کاربردها,و,مزایایی,دارد,؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 266 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:47

با حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند

حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان

اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است. شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد.

 

آشنايي با درب ضد سرقت دزدگير آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد. درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت. شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند که معمولا امنيت خانه شما را تا ?? درصد تضمين مي کنند و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است. امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند. بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

شرايط حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد. از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

نصب درب دزد گير آپارتمان آکاردئوني

  • مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند که از جمله آنها ميتوان به ابعاد ?? در ?? اشاره کرد.
  • ابعاد ريلي نيز بايد به صورت ?? در ?? باشند.
  • شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با ?? در ? دارند.

کاربرد حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان چيست؟

حفاظ ضد سرقت درب آپارتماناما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و … استفاده کنيد.

 

قفل درب ضد سرقت آکاردئوني آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ ضد سرقت درب آپارتمانخود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشدحفاظ ضد سرقت درب آپارتماندر اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

  1. دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد. درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.
  2. درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.
  3. قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.
  4. پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.
  5. زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

  .حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد. زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند! براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : با,حفاظ,ضد,سرقت,درب,آپارتمان,آشنا,شوید!, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 297 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 22:27

انتخاب بهترين آرايشگاه و مزون لباس عروس

 

يکي از رويايي ترين شب ها براي هر دختر خانم و آقا پسري مي تواند شب عروسي باشد. با اين حال طبيعتا انتخاب مزون لباس عروس و خريد اين لباس مي تواند از مهمترين بخش هاي برگزاري اين جشن باشد. در اينجا به شما پيشنهاد مي کنيم که از طريق سايت بيا تو عروسي بهترين مزون هاي لباس عروس در تهران را مشاهده نماييد و به راحتي براي برگزاري عروسي خود برنامه ريزي کنيد.

مزون لباس عروس

جشن عروسي يکي از جشن هاي بسيار مهم براي هر فرد مي باشد به طوري که اين شب مي تواند رويايي ترين و خاص ترين شب زندگي دختر خانم ها و پسرها باشد. با اين حال بدون شک لازم است در انتخاب لباس عروس دقت زيادي شود زيرا عروس خانم قرار است در اين شب، رويايي ترين لباس را بر تن کند. با اين وجود مشاهده مي‌ شود که در تمامي دنيا لباس عروس وجه تمايزهايي با ديگر لباس هاي مهمانان دارد و اولين چيزي که از ظاهر عروس در مراسم به چشم مهمانان مي آيد، لباس انتخابي عروس خانم است. اين موارد موجب شده است که حساسيت خانم ها در انتخاب مزون لباس عروس بسيار بالا برود از اين رو ما در سايت بيا تو عروسي سعي کرده ايم بهترين انواع مزون لباس عروس در تهران را معرفي کرده و همچنين به نکات مهم در هنگام انتخاب لباس عروس اشاره کنيم.

2yrx_m2.jpg

نکات مهم در هنگام مراجعه به مزون لباس عروس

هنگامي که شما قرار است به مزون لباس عروس مراجعه کنيد و براي شب عروسي خود لباس شيک و بي نظير خريداري کنيد يکي از مهمترين مواردي که در ابتدا بايد در مورد آن تصميم بگيريد، خريد يا اجاره کردن لباس عروس مي باشد. به طوري که بسياري از افراد ممکن است اقدام به خريد لباس عروس کنند و افرادي نيز اقدام به اجاره اين لباس مي نمايند که اين امر بسته به سليقه شما مي باشد. پس از اين امر بايد توجه داشته باشيد که حتما مزوني که انتخاب مي ‌کنيد داراي لباس هاي آماده متنوع در سايزهاي مختلف باشد تا بتوانيد بهترين لباس مد نظر خود را انتخاب کنيد.

اگر دوست داريد در شب عروسي مانند الماس بدرخشيد و بهترين لباس را بر تن داشته باشيد بهتر است مزوني را انتخاب کنيد که نمونه کار آن را قبلا ديده ايد و يا در مراجعه به اين مزون بايد لباس هاي آماده اي که موجود است را به درستي مورد بررسي قرار داده و نوع پارچه و دوخت را تشخيص دهيد. نکته بسيار مهم ديگر در هنگام مراجعه به مزون لباس عروس مشخص کردن بودجه است زيرا با توجه به متنوع بودن انواع لباس عروس موجود در مزون ها قيمتي که براي هر لباس ها ارائه مي شود مختلف خواهد بود که شما بايد متناسب با هزينه اي که قرار است بپردازيد آن را انتخاب کنيد.

 

بهترين مزون هاي تهران

همانطور که گفته شد انتخاب مزون لباس عروس از مهمترين موارد در هنگام برگزاري جشن عروسي مي باشد. لازم است بدانيد يکي از بهترين مزون هاي لباس عروس موجود در تهران مزون ايران الماس که در جردن، بالاتر از ميرداماد، بن بست آناهيتا، پلاک ?، طبقه اول، واحد ? قرار دارد، مي باشد. ديگر مزون لباس عروس، پيشنهادي مزون عروس دلبر است که ارائه دهنده بهترين لباس هاي عروس ايراني و خارجي است که در وليعصر، خيابان امير اکرم، خيابان لبافي نژاد، خيابان برادران مظفر، نبش کوچه ماه، پلاک ?? واقع شده است. مزون حديث منوچهري، مزون لباس عروس فوزيه، مزون عروس پيفون، گالري ژينو، لباس مجلسي و عروسي نايريکا، مزون وندا و مزون عسلي نيز از ديگر مزون هاي پيشنهادي بيا تو عروسي مي باشد.

انتخاب آرايشگاه مناسب

علي رغم اينکه براي برگزاري عروسي باشکوه و بي‌ نظير لازم است در انتخاب مزون لباس عروس دقت زيادي داشته باشيد، طبيعتا انتخاب سالن زيبايي و آرايشگاه عروس خوب نيز مي‌ تواند در باشکوه برگزار شدن بهترين روز زندگي شما تاثيرگذار باشد. ترجيحا بهتر است که اين آرايشگاه در نزديک محل باغ يا تالار عروسي باشد. براي اينکه بتوانيد بهترين آرايشگاه را انتخاب کنيد در اولين مورد مي توانيد از طريق سايت بيا توعروسي و يا ديگر سايت هاي اينترنتي بهترين آرايشگاه ها را که در اطراف محل زندگي و کار شما وجود دارد شناسايي کرده و سپس به محل مربوطه رفته و به نحوه کار و برخورد آرايشگر با مشتري توجه کنيد. همچنين براي انتخاب آرايشگاه مناسب لازم است که به تجربه آرايشگر توجه کنيد. همچنين توجه داشته باشيد بهتر است يک ماه قبل از عروسي، آرايشگاه را انتخاب کرده و قرارداد را ببنديد زيرا با اين کار دغدغه بزرگ شما حل شده و مي‌ توانيد يکي از اساسي ترين کارها را انجام شده بدانيد. از طرفي با نظر اين آرايشگر مي توانيد در طول اين مدت کمي به خود برسيد و براي بهترين شب زندگي آماده شويد.

ليست آرايشگاه هاي تهران

همانطور که تعدادي از بهترين انواع مزون لباس عروس تهران در سايت بيا تو عروسي معرفي شده است، لازم است بدانيد يکي از بهترين آرايشگاه هاي شرق تهران سالن زيبايي فيروز ابرو و ميکروپيگمنتيشن سارا مي باشد اين مرکز تخصصي داراي ? گواهينامه بين المللي بوده و فرصت استثنايي به شما مي دهد تا زيباترين شب زندگي را به يادماندني تجربه کنيد. سالن زيبايي پرديس، خدمات ابرو شبنم رحيمي، سالن زيبايي گلاريس، سالن زيبايي سرمه، سالن زيبايي کيميا رضايي، سالن زيبايي گل ها، سالن زيبايي لي لي رضايي، سالن زيبايي ايرانا، سالن زيبايي ليليوم سرخ، سالن هورا بهاجي، سالن زيبايي عروس آريايي، سالن زيبايي غزاله حيدري و غيره نيز از ديگر آرايشگاه هاي ممتاز تهران هستند که در سايت بيا توعروسي معرفي شده اند و براي شما مي توانند انتخابي بي نظير باشند.

 

ساير خدمات بياتوعروسي

علاوه بر آنچه در خصوص انتخاب مزون لباس عروس و انتخاب آرايشگاه مناسب گفته شد لازم است بدانيد در سايت بيا تو عروسي خدمات ديگري براي برگزاري هرچه بهتر اين جشن ارائه مي شود. به طوري که شما مي توانيد بهترين فروشگاه هاي لوازم مراسم عقد و مزون هاي سفره عقد و عروسي را در اين سايت مشاهده کنيد. تشريفات مجالس عروسي که توسط شرکت هاي مختلف صورت مي ‌گيرد نيز توسط اين سايت به شما معرفي مي شود. همچنين شما مي توانيد بهترين آتليه را براي عکاسي شب عروسي تان انتخاب کنيد. جالب است بدانيد اگر به دنبال آتليه کودک مناسب در تهران نيز هستيد بايد توجه داشته باشيد که در اين سايت ليست بهترين آتليه هاي کودک تهران نيز موجود مي باشد.

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : انتخاب,بهترین,آرایشگاه,و,مزون,لباس,عروس, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 300 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 23:40

شيشه پارتيشن اداري يک محوطه سازي شيک و زيبا

در تمامي مکان‌هاي اداري و حتي خانه‌ها زيبايي و فضاي آرامش‌بخش از اولويت‌هاي اصلي به شمار مي‌آيد. شيشه پارتيشن يک ديوار شيشه‌اي مي‌باشد که با نصب آن مي‌توان زيبايي محل کار خود را دوچندان کرد. شيشه پارتيشن‌ها در انواع مختلف شيشه مات و شيشه شفاف توليد و عرضه مي‌گردند که مي‌توان بر حسب نياز از هر کدام استفاده کرد. عموما شيشه پارتيشن‌ها عايق حرارتي و صوتي مناسبي هستند و از هدر رفت انرژي جلوگيري مي‌کنند. امروزه شيشه‌هاي پارتيشن از نوع شيشه سيکوريت و امن توليد مي‌شوند. شيشه‌هاي سيکوريت دوام و مقاومت بسيار بالاتري نسبت به شيشه‌هاي معمولي دارند در نتيجه در برابر ضربات ناگهاني به سادگي شکسته و خُرد نمي‌شوند. نوع ديگر شيشه‌ پارتيشن‌ها به صورت ضد گلوله و با استفاده از شيشه لمينت توليد مي‌شوند. از اين شيشه‌ها معمولا در پارتيشن‌بندي دفاتر و اداراتي مانند بانک‌ها و صرافي‌ها استفاده مي‌شود.

جزء اصلي پارتيشن اداري شيشه است. پارتيشن بندي اداري فضاي اداره را بزرگتر نشان مي‌دهد و باعث افزايش نور طبيعي محيط مي‌گردد. اين امر باعث مي‌شود تا هزينه‌ براي بهاي انرژي و نور مصنوعي کاهش يابد. امروزه پارتيشن اداري در بسياري از اماکن مورد استقبال قرار گرفته و جاي خود را به پارتيشن MDF قديمي داده است. ايجاد حريم خصوصي و فراهم کردن آرامش رواني براي کارمندان و کاهش انتقال صدا تنها بخشي از مزاياي نصب پارتيشن شيشه اي  در فضاهاي اداري مي باشد.

شيشه پارتيشن دو جداره و تک جداره با استفاده از شيشه پارتيشن فريم لس  و يا شيشه پارتيشن با فريم آلومينيوم توليد ميشود. استفاده از فريم و عدم استفاده از آن هر يک ويژگي هايي دارد. فريم آلومينيوم استفاده شده در اجراي پروژه هاي پارتيشن بندي ادارات و دفاتر معمولا از نوع فريم آلومينيوم چيني و اروپايي ميباشد که هر مدل ويژگي ها و معايبي دارد.

ما در شرکت آنلاين دُر تماني نياز هاي مشتريان را پاسخ ميدهيم و انواع مختلف شيشه و يراق آلات مناسب را در اختيار آنان قرار ميدهيم تا به انتخاب خود محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

نوع جديدي از پارتيشن شيشه اي به صورت پارتيشن شيشه اي متحرک توليد و عرضه ميگردد. اين شيشه پارتيشن ها در موقعيت هاي مختلف ميتوانند قرار بگيرند و در نتيجه يک فضاي جديد را براي شما ايجاد کنند. علاوه بر موارد ذکر شده نوع شيشه پارتيشن رنگي در رنگ ها و طرح هاي مختلف نيز توليد ميشوند که ميتوانيد رنگ ها و مدل هاي مد نظر خود را از آنلاين دُر خريداري نماييد.

 

مزيت شيشه‌ پارتيشن

  1. عايق ايدآل و مناسب صوتي، حرارتي و  همچنين مانع از ورود گرد و غبار به محوطه داخلي
  2. نظارت مدير بر تمامي کارکنان شرکت و در عين حال حفظ حريم خصوصي افراد
  3. توليد شده با شيشه‌هاي سيکوريت و امن و مقاوم در برابر ضربات ناگهاني
  4. نصب، جابجايي و هزينه راه اندازي بسيار مقرون به صرفه
  5. توليد و عرضه در انواع و اشکال مختلف و درجه نورگيري کم و زياد
  6. زيبايي و جذابيت محيط کار

قيمت پارتيشن شيشه اي

فضاي مسکوني، اداري ويا تجاري شما با کيفيت هرچه تمام تر ميتواند به وسيله پارتيشن شيشه اي به بخشهايي مجزا تقسيم گردد. در زمان تصميم گيري براي انتخاب پارتيشني مناسب براي محيط خود بررسي و در نظر داشتن مواردي که بر قيمت پارتيشن شيشه اي شما تاثير گذار است ميتواند به انتخاب شما و مديريت هزينه هايتان کمک شاياني داشته باشد. اولين و مهمترين جز پارتيشن شيشه اي و جزء اصلي آن شيشه سکوريت است.متراژ، رنگ، ضخامت و البته طرح روي آن هرکدام به نوبه خود بر قيمت پارتيشن شيشه اي تاثير گذار است.

در صورتي که قصد اجراي پارتيشن شيشه اي براي محيط کار و يا دفتر کار خود هستيد با کارشناسان شرکت آنلاين دُر در ارتباط باشيد.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

 

-------------------------------------------------

لينک فيلم مرتبط در آپارات

https://www.aparat.com/v/7pS1P

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : شیشه,پارتیشن,اداری,یک,محوطه,سازی,شیک,و,زیبا, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 293 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 2:25

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز  خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

 طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد  و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : اهمیت,غیر,قابل,انکار,حفاظ,شاخ,گوزنی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 246 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 20:19

عنوان : کتاب فروشي کاواک

rik2_cavak.jpg 

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, روانشناسي,کودک و نوجوان,درسي و دانشگاهي  و غيره از فروشگاه کتاب کاواک .

داراي نماد اعتماد الکترونيک

ارسال کتاب به سرتاسر دنيا

جهت مشاهده‌ کتابها به سايت کاواک مراجعه نماييد:

https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ کاواک مراجعه نماييد:

 https:// www.mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد  #cavackonline :

اينستاگرام  https://www.instagram.com/cavackonline

تلگرام  https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسد آبادي، مابين ميدان کلانتري و کوچه سي ‌و ‌هفتم، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?

شماره تماس : 88061153

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : خرید,کتاب,با,موضوعات,مختلف, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 247 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:43

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي، داراي ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي از کشور کانادا هستند. ايشان علاوه بر تخصص در زمينه ارتودنسي براي بزرگسالان، به ارتودنسي کودکان نيز کاملا مسلط هستند. شما با خيالي آسوده مي‌توانيد ارتودنسي نامرئي خودتان را به دکتر سعيد قريشي، دندانپزشک متخصص ارتودنسي بسپاريد. براي برآورد هزينه ارتودنسي، نياز به مراجعه شما به مطب دکتر ارتودنسي وجود دارد. از سويي با توجه به نوع ارتودنسي مدنظر شما، حداقل هزينه ارتودنسي مشخص خواهد شد. به عنوان مثال، هزينه ارتودنسي براي ارتودنسي نامرئي، بسيار متفاوت از حداقل هزينه ارتودنسي ثابت براي کودکان يا ارتودنسي ديمون است.

 

i751504_.jpg

 

دکتر سعيد قريشي: دکتر ارتودنسي (دندانپزشک متخصص ارتودنسي)

دکتر قريشي در سال 1382 موفق به کسب بورد تخصصي ارتودنسي کشور و همچنين لوح تقدير از وزير بهداشت شدند. پس از آن، براي افزايش مهارت و دانش خود در زمينه ارتودنسي (ارتودنسي بزرگسالان و ارتودنسي کودکان)، به کانادا رفتند و به ادامه تحصيل در دانشگاه آلبرتا در بخش ارتودنسي پرداختند. پس از طي دوره تحصيلي خود در زمينه ارتودنسي، موفق به کسب ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي ارتودنسي کانادا (FRCDC) شدند.

ايشان داراي پروانه و اجازه کار در کانادا به عنوان دکتر ارتودنسي هستند. همچنين ايشان در تهران داراي سه مطب در فلکه دوم تهران پارس، ميدان فرهنگ در سعادت اباد و در بزرگراه نواب، تقاطع آذربايجان هستند. در صورتي که در شهر قم ساکن هستيد، مطب دکتر سعيد قريشي در بلوار امين، بلوار جمهوري، ميدان سپاه واقع شده است.

 

دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

براي کسب مدرک تخصص ارتودنسي، ابتدا نياز است که متخصص مورد نظر، به کسب دانش و مهارت در زمينه دندانپزشکي مشغول شود؛ به همين دليل متخصصيني که در زمينه ارتودنسي بزرگسالان  و ارتودنسي کودکان فعاليت مي‌کنند، ابتدا دانش و مهارت لازم براي دندانپزشکي را کسب کرده‌اند و در قدم بعد مي‌توانند دندانپزشک متخصص ارتودنسي بشوند.

 

بهترين دکتر ارتودنسي در قم:

دکتر سعيد قريشي، يکي از برترين متخصص ارتودنسي در قم است. در صورت تمايل، مي‌توانيد با  شما مطب دکتر سعيد قريشي، بهترين دکتر ارتودنسي در قم، تماس حاصل فرماييد.

 

هزينه ارتودنسي:

همان‌طور که بيان نموديم، متناسب با نوع  ارتودنسي مدنظر خود هزينه ارتودنسي متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال با توجه به شرايط اقتصادي کنون، ارتودنسي نامرئي با الاينرهاي شفاف که در کشوري همچون کانادا ساخته مي‌شود، در حدود 5 هزار دلار قيمت خواهد داشت که براي  بسياري از افراد، به صرفه نيست.

 

هزينه ارتودنسي دندان در سال 98:

بسياري از مواد تشکيل دهنده و لازم براي ارتودنسي، از کشورهاي ديگر تهيه مي‌شود و به همين دليل از کاهش ارزش ريال، قيمت ارتودنسي دندان در سال 98، مستقيما اثر مي‌پذيرد. هزينه ارتودنسي دندان در سال 98 به نسبت سال 97، داراي رشد 3 تا 4 برابري در اکثر موارد بوده است.

 

هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين:

به هنگام محاسبه هزينه ارتودنسي، به صورت معمول هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر محاسبه مي‌شود. قيمت ارتودنسي فک بالا، به صورت معمول بين 2/1 تا 3/2 هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر است.

 

 

 

ارتودنسي کودکان:

ارتودنسي کودکان يکي از مواردي است که نياز به تخصص جداگانه نسبت به ارتودنسي ساير سنين دارد. با توجه به فعاليت‌هاي کودکان در اين سنين و همچنين تمايل نداشتن‌شان به مراجعه به مطب پزشک، ايجاد محيطي جذاب براي کودکان و همچنين تعامل سازنده دندانپزشک متخصص ارتودنسي با کودک، عامل بسيار مهمي در جهت همکاري کودک براي بررسي و در صورت نياز، ارتودنسي دندان‌هايش است.

 

هزينه ارتودنسي کودکان (قيمت ارتودنسي کودکان):

همچون هزينه ارتودنسي که بيان نموديم، متناسب با نياز کودک شما، هزينه ارتودنسي کودکان متغير خواهد بود. در برخي مواقع تنها نياز به ارتودنسي پيشگيري است که هزينه به مراتب کمتري نسبت به ارتودنسي کودکان دارد.  در مواقعي نيز، نياز به هدگير يا ... مي‌شود که نياز به همکاري کودک در طول درمان دارد که البته بر قيمت نهايي اثر خواهد داشت.

 

مراحل ارتودنسي کودکان:

پس از انجام معاينه‌هاي مورد نياز از دهان کودک، عکس برداري OPG بايد صورت بگيرد. پس از آن، دکتر ارتودنسي، قالبي از دهان کودک تهيه مي‌کند و براي آن، ارتودنسي مدنظر را تهيه مي‌کند.

 

سخن پاياني:

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي همراه شما است تا علاوه بر ارائه پيشنهادات متفاوت براي هزينه ارتودنسي، ارتودنسي کودکان شما را نيز انجام دهد.

https://bit.ly/2sbjuJY

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : دندانپزشک,متخصص,ارتودنسی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 268 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 23:01

مشاوره تحصیلی تلفنی : صبح امروز جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش برگزار شد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور موافقت شد.

مشاوره

وی افزود: در این جلسه تصمیم گیری شد که جزئیات این مصوبه تا ظهر امروز از سوی سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی شود.

به گزارش مهر، همچنین بر اساس تصمیم جلسه فوق العاده امروز مقرر شد این آزمون در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه برگزار شد.

پیش از این با توجه به درخواستهای داوطلبان کنکورهای سراسری و ارشد ۹۸ در استان‌های درگیر سیل، رئیس سازمان سنجش از برگزاری جلسه فوق العاده به مهر خبر داده بود.

وی گفته بود: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸، بررسی وضعیت برگزاری آزمون‌های کشوری نیازمند جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.

وی افزود: از همین رو جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۸ اتخاذ می‌شود.

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : مشاوره, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 231 تاريخ : پنجشنبه 29 فروردين 1398 ساعت: 21:50

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک آخرین به روز رسانی 14 سپتامبر 2018 ·09124372935 نوشته شده توسط ehsangodarzi

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک نصب درب کرکره ای لیست قیمت کرکره برقی

 

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: پارکینگ بخش بسیار مورد استفاده در خانه است، برای ذخیره سازی ماشین های خود، ایجاد یک کارگاه،

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک  برای ذخیره سازی همه چیز از تجهیزات ورزشی به دکوراسیون کریسمس. به همین دلیل است که شما نیاز به یک درب گاراژ بزرگ -

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: برای اطمینان از اینکه شما می توانید به راحتی به گاراژ دسترسی داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که اموال شما امن است. یک گزینه عالی و محبوب درب گاراژ کرکره غلتک است.

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: انواع درب کرکره ای در اینجا برخی از گزینه های موجود برای شما در دسترس هستند اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید یا اگر آماده باشید تا از درب خارج شوید، با متخصص گاراژ محلی یا درب غلتکی خود تماس بگیرید.

xmh0_1.jpg

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک و درب پارکینگ دستکاری شده

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک درب پارکینگ یکی از فولاد های پوشانده شده است و رول بالا و پایین برای دسترسی به پارکینگ. اگر آن را به صورت دستی مدیریت کنید،

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: به سادگی از یک کلید برای قفل کردن یا باز کردن آن استفاده کنید و آن را بالا ببرید یا با استفاده از دسته باز شده آن را بکشید.

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: این گزینه عالی است اگر شما در بودجه هستند و آنها تعمیر و نگهداری فوق العاده کم است.

همه شما باید انجام دهید این است که گه گاه چک کنید و تمیز کنید و درب ها باید سال ها و سال ها ادامه داشته باشد.

 

درب کرکره غلتکی وقیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک

xmh0_1.jpg

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک درب پارکینگ به طور خودکار عمل می شود

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک جایگزینی برای شاتر رول دستی، اتوماتیک است.

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : انواع,کرکره,برقی,اتوماتیک, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 278 تاريخ : چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت: 22:24

لیزر دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser

سیستم لیزر دایود بر خلاف لیزر الکساندرایت که از گروه لیزرهای جامد میباشد از گروه لیزرهای نیمه هادی بوده و عملکردی در طول موج ۸۰۰ یا ۸۱۰ نانومتر را دارد. این لیزر عموما با طول موج استاندارد ۸۰۸ نانومتری مورد استفاده قرار میگیرد ، این طول موج بلند موجبات نفوذ عمیق تر به پوست را فراهم می کند و نقطه اثر آن نواحی عمیق تر فولیکول است.

عملکرد لیزر دایود بر روی موی ضخیم و تیره مناسب است. لیزر دایود ریشه موهای زائد را مورد هدف قرار می دهد بنابراین انتخاب مناسبی برای بخش پشت بدن و بیکینی است.

دستگاه لیزر دایود رازورلیز یا رازولیز ، لیزر دایود با طول موج 808 نانومتراست .طول موج  رازولیز رنگدانه های سیاه فولیکول مو را هدف قرار میدهد و به راحتی مو را تخریب میکند.

ویژگی های لیزر دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser :

  • ساخت شرکت سینکوهرن
  • سورس دستگاه ساخت شرکت جینوپتیک لیزر آلمان
  • دارای تاییدیه FDA
  • هندپیس بسیار سبک
  • دارای کریستالی از جنس یاقوت سفید
  • مجهز به سیستم کولینگ قوی جهت کاهش درد و بدون ریسک سوختگی
  • سیستم نرم افزاری بسیار قوی  جهت درمان تمام تیپهای پوستی و انواع موها حتی نازک و کرکی
  • لنز کالیمیت جهت دستیابی به منبع انرژی مداوم و یکنواخت و کاهش درد
  • سرعت بالای کار
  • دارای واتر پمپ آمریکایی
  • دارای پاور قدرتمند ژاپنی
  • پایداری انرژی رازولیز در بلند مدت

کاربردهای لیزر دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser :

  • ازبین بردن انواع موها حتی موهای نازک و کرکی
  • قابل استفاده در تمامی تیپهای پوستی حتی پوستهای تیره

مزیت دستگاه لیزر دایود رازورلیز نسبت به سیستمهای مشابه :

به خاطر داشتن سیستم نرم افزار قوی و قابلیت تنظیم کلیه پارامترها روی دستگاه و پروتکل مطابق با تیپهای پوستی ایرانیها قابلیت درمان تمام تیپهای پوستی وانواع موها حتی نازک وکرکی را دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق وبسایت شرکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید :

http://www.pishro- teb.com

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : لیزر,دایود,رازورلیز,Razorlase,Diode,Laser, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 271 تاريخ : جمعه 9 فروردين 1398 ساعت: 19:13

لینک دوستان

خبرنامه